Wednesday, November 18, 2009

Kihívásra

A Digital Scrap Cafe-n leltem egy kihívásra. Akarommondani, Ányi hívta fel rá a figyelmemet. Ezúton is köszi. :) A készlet amit hozzá kínáltak nagyon megtetszett, elég baráti áron volt, úgyhogy gyorsan beszereztem. Ezt az oldalt készítettem belőle először. Próbáltam volna több mindent rápakolni, de nem ment. Hogy benevezem e, azt még nem tudom, bár az esélytelenek nyugalmával, miért ne?
A fotón egy finn ismerősöm kislánya van lovaglás után. :) Bár ez a képről nem derül ki természetesen, de majd csinálok lovasat is. Már kiszemeltem a fotót hozzá. :)

Anita designs - Nature call + add on


Az elmúlt pár napban amikor géphez jutottam kicsit megszellőztettem a számítógépet. Szegényke már annyira meg volt pakolva, hogy sokat nyekergett miatta. Kb 160 giga kép és videó anyagot kellett kiírnom róla. Rengeteg. Én nem is értem hogy lehettünk ennyire hanyagok. 2005-ös fotókat is találtam. Azóta gyűlt és gyűlt minden.
Ezentúl majd pakolászhatom a dvd-ket, ha keresni akarok valamit. Sebaj, de legalább levegőhöz jutott a gépem, jobban bírja a PS-t. :)

No comments:

Post a Comment