Monday, November 9, 2009

ScrapBook hét

A digi SB világnapja alkalmából a www.scrapbook.hu oldalon számos izgalmas kihívást rendeztek. Igyekeztem néhányon részt venni, ahogy időm és a gyerekek engedték. Szívem szerint minden kihívást teljesítettem volna, de most csak ennyire futotta. Majd legközelebb.

Íme a műveim.
Didó és Janka : Karácsonyi karamell kihívására az általuk készített szuper freebie-vel kellett oldalt készíteni. Az enyém ilyen lett.

Didó-Janka: Karácsonyi karamell freebie
Angyalka: Letiscrap: Romantic angel

Timcsoca vázlatos kihívására ezzel az oldallal készültem:

Rainbow - szines hétköznapok freebie
pecsét: Michelle Coleman - Fall frenzy

Didó Télből nyár kihívására ezt az oldalt csináltam. Feladat az volt, hogy egy téli képet nyári készlettel kellett köríteni. Zsombikám hólapátolós fényképét vettem ehhez elő. Sose gondoltam volna, hogy ezt a képet ilyen oldalon fogom egyszer megörökíteni. Vicces. :) De jó móka volt megalkotni.

Natasha Nast - Road to wonderland

Janka Sabee: All About Me kihívására magamról, hogy milyen vagyok mostanában, kellett oldalt kreálni. Íme:

Feifei's stuff - Embrace

Kovaxka "embertelen" kihívására az előző nap Gábortól kapott rózsámat örökítettem meg.

papír: Sabee - Serenity freebie
pillangók és hímzés: Pink romantic
WA: Rucola design wa freebie
A rózsa pedig itt virít a vázámban. :)

No comments:

Post a Comment