Saturday, December 5, 2009

Jöjj el kedves Télapó!

A blog4scrap ismét egy játékra invitál minket? Játék? Hm...dehogyis. Nagyon is komoly. :)
Itt utánaolvashattok miről is van szó.

A levelem.

Kedves Télapó!

Amíg kicsi gyerek voltam minden évben lelkesen vártam ezt a jeles napot, csizmácskát pucoltam, kitettem az ablakba, hogy könnyen megtaláld és éjjel is alig aludtam, mert mindig szerettem volna veled találkozni. De ez valahogy sosem sikerült, viszont reggelre telis tele volt a cipőm csuda finom és klassz dolgokkal. Sokáig rejtély volt számomra, hogyan és mikor jössz.
Aztán telt múlt az idő, bizony felnőttem. Most már van két édes és nagyon jó!!! kisfiam. Így ismét belemerülhetek eme ünnep varázsába. Újra gyerek lehetek a gyerekeim mellett. Még egyenlőre ők kicsik, én viszont lelkesen készülök, hogy számukra épp olyan misztikus és varázslatos legyen a Télapó bácsi, mint nekem gyerekkoromban.
Így ennek a kis játéknak külön örülök. Ez a csizmám már pár éve megvan, nagyon szeretem, de még sose tettem ki az ablakba. Mikre rá nem vesztek. :D
Szóval, száz szónak is egy a vége. Térj be hozzánk Télapó, nagyon várunk!



Az én választásom egy fiús készletre esett az O'scraps boltjából. Itt meg is lehet nézni, venni. Most akciós. :))

1 comment: