Monday, January 18, 2010

Filmes ki mit szeret :)

Eszti kedvesen érdeklődött nekem mik a kedvenceim a filmek közül. :) Köszi!

Bizony kicsit gondolkodnom kellett és kicsit kivergődni gondolatilag a sok mesefilm közül, hogy előássak az emlékeimben komolyabb filmeket is mint a mostanában sokat nézett Thomas a gőzmozdony és barátai, Micimackó és barátai, Bob a mester, JimJam összes. Mert, hogy Zsombi eléggé irányítja a napközbeni tv-nézési, filmválasztási szokásainkat. :)
Pedig nagyon szeretem a filmeket, imádok moziba járni, pattogatott kukoricázni, közben kólát inni (amit amúgy sosem, de ott igen), átjáróban ülni, kinyújtani a lábamat, hátradőlni és élvezni a látványt, hangzást. Nem tudom mikor jutok el legközelebb moziba, de most ez a kis játék nagyon fellelkesített, úgy de úgy elmennék megnézni egy filmet, csak kettesben Gáborral, mint régen. :))

A kedvenceim. Erősen szelektáltam, ezt hozzá kell tegyem, mert sok kedvenc van ám. De azért mindenféle rangsor nélkül írok ötöt.

Gettó milliomos. Nekem nagyon tetszett, megfogott, megrázott, elgondolkodtatott, megindított. Szerintem megérdemelte azt a pár szobrocskát.

Benjamin Button különös élete. Szintén megrázó, de gyönyörű film. Imádom!!

Múmia összes. Az első kettő különösen. Remek szereplőválogatás. Cserfes női, bátor helyes férfi főszereplő. Az egész film mozgalmas, lendületes, kalandos, vicces, ijesztő. Egyiptológia iránt amúgy is vonzódom. Sajnálom, hogy a harmadik részben a női főszereplőt lecseréléték. Nagy nagy kár.
A kalandfilmekről még eszembe jutott Indiana Jones összes. Az is kedvenc. :) Rossz gyerek voltam. Említettem már?:) Felfedező, egész nyáron a mezőn rohangáló, fasorban barátokkal bunkert építő. Ezekről a filmekről kicsit mindig ez jut eszembe, nem tudom miért.

Romantika. Na azért nőből vagyok. Simán tudok sírni is egy romantikus filmen. Nagy nagy kedvenc, ezerszer láttam, és mindig annyira meghat a vége, mintha még egyszer sem láttam volna. Hogy melyik ez a film? A Szerelem hálójában. Meg Ryan és Tom Hanks. Ahhh...imádom őket!

És végül egy magyar kedvenc. Indul a bakterház. Imádom azt a vásott kölyköt benne. Szintén gyerekkorom köszön kicsit vissza. :))

A sorozatok közül. Vészhelyzet, Grace klinika, Helyszínelők összes.

Hát, röviden ennyi. :)

Szerintem már mindenkinél járt, de ha véletlenül nem, akkor aki erre jár, nosza ne fogja magát vissza. Kíváncsi vagyok mindenkire!

1 comment:

  1. Hát ezeket mind szeretem én is! :) Az Indul a bakterház meg külön csúúúcs! Nem olyan családból származom! :D

    ReplyDelete