Wednesday, March 10, 2010

Egy kis tavasz...

...mert, hogy nagyon várom már... kéne a jó idő a sok napsütés, a langyos délután, meg a tavaszi szellő a jeges hideg szél és havazás helyett.

Ezt az oldalt csak úgy készítettem magamnak lélekmelegítőnek, de aztán eszembe jutott, hogy valamelyik nap láttam Osli blogján egy játékfelhívást, ami a tavaszról szól. Nem sok változtatást kellett eszközölnöm az eredeti felállásból, hogy megfeleljen a feltételeknek. Meg aztán Osli nagyon rendes és elfogadta a duplázott fotómat kettőnek. :)



Julia Makotinsky - Spring awakening
gyűrött papírszél: LynnGrieveson: wornpage-edges2
varrás: Stitched by Anna White No 2
szív pecsét: Szunyó - Hearts
fotó Deviantart


Szép napot mindenkinek!

Figyelitek? Színesedtem. :D

Jaj és még egy hír, aminek reggel annyira de annyira megörültem, amikor rápillantottam a Cewe blogjára. Nyertem egy fotókönyvet. Egy kézzelfogható 26 oldalas 30*30-ast. Wow! :) Egy hónapom van elkészíteni. :)

4 comments:

  1. Szép lett. Tényleg jöhetne már a tavasz, de itt reggelre megint mindent belepett a hó. :(

    Gratula a fotókönyvhöz. Én biztos, hogy nem tudnék 1 hónap alatt 26 oldalt termelni (1oldal/1hét sebességgel haladok), ezért is nem jelentkeztem végül.

    ReplyDelete
  2. Nagyon szép!!!Nekem is hiányzik már a tavasz,és a virágillat;)

    ReplyDelete
  3. Gyönyörű lett az oldalad. Imádom a stílusod. Tetszik amit a fotókkal műveltél.

    Küldtem mail-t az elérehtőségemmel és képzeld én is (pót sorsolással bekerülve) készíthetek egy fotókönyvet.

    ReplyDelete