Tuesday, March 23, 2010

Kovaxka a kedvedért...

...megmutatom mit shoppingoltam az After5-nál. Igazából nem az én stílusom annyira az a boltocska, de amikor megláttam egy szipi szupi varrást, egyből megvidámodtam. Szóval hű maradok önmagamhoz és beszereztem egy újabb varrós készletet, meg egy aranyos full készletet, ami nézelődés közben megtetszett. Még a 10 dolcsinak híja volt így beletettem a kosárba egy minit is, bár egy kicsit így már túlcsúsztam, de 98 centet bőven megért az egész. :D






Köszönöm szépen Krisssz, Cewe!
Hogy mikor fogok vele oldalt készíteni, azt nem tudom, de ha alakul valami úgyis megmutatom. :)


Köszönöm mindenkinek a kedves szavakat! Nagyon aranyosak vagytok!

5 comments:

  1. Ó, ezek gyönyörűek! :) Köszi, hogy megmutattad! :))

    ReplyDelete
  2. Jó választás volt mind. Gratulálok a nyereményhez :)

    ReplyDelete
  3. Gratulálok! Nézz be hozzám, vár rád valami! www.myvirtualscrap.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Gratulálok! Várjuk az oldalakat! :)

    ReplyDelete
  5. Jó választás! Gratulálok!
    Ezt pedig fogadd el tőlem:
    http://hobbiszoba.blogspot.com/2010/03/kreativ-blogger-lettem.html

    ReplyDelete