Sunday, May 16, 2010

Ezt csak úgy, mert tetszik :)

A Scrapbook.hu-n jelenleg futó kihíváson készültek olyan oldalak amik kicsit közelebb állnak a szívemhez.  A kihívás lényege a technikaváltás. Hagyományos oldalból digit, vagy digi oldalból hagyományosat kell liftelni. Izgalmas kihívás.
Páran az én régebbi oldalaimat liftelték és nagyon nagyon klasszak lettek. Ezeket úgy gondoltam itt is megmutatom, ha még nem láttátok, nézzétek meg a galériában is és hagyjatok pár kedves szót, mert megérdemlik! :) Ugye én digizek, tehát hagyományos oldalak születtek belőlük.

Az első meglepetés Francitól származik. A 'Zsombi első festménye' című oldalamat liftelte. Ez kérem hagyományos oldal. Hű a mindenit Franci, nagyon nagyon tetszik!!! Nézzétek csak, igazi remkemű!

Franci: Vízfesték


Itt a liftelt oldalam:


A következő dupla meglepi pedig Sabee-tól és Altalenától származik. Ezek is gyönyörűek, meg kell mutassam. :) Mindketten a Briginek készült Brigi és Bence oldalamat liftelték mesterműen. Le a kalappal előttetek lányok!

A feltöltés sorrendjében előbb mutatom a Szabináét.

Sabee: P&Sz



A következő pedig a Brigi gyönyörűséges oldala az anyukájáról.

Altalena: Egy randevú   



Itt az eredeti oldalam amit átdolgoztak hagyományosba.




Lányok, köszönöm az élményt és, hogy az én oldalaimat lifteltétek!
Azért idelinkelem a kihívás galériáját is, hogy meg lehessen csodálni a többi csodaművet is, fantasztikusak!

1 comment:

  1. ó, de kedves vagy, ez most jól esett.
    Viszont az elismerés Téged illet én csak másoltam. :)

    ReplyDelete