Sunday, May 23, 2010

Nekem a scrapbook...

Este csendes magányomban (Gábor osztálytalálkozóra utazott haza) valami art journaling félét szerettem volna alkotni. A téma, hogy nekem mit is jelent a scrap. Nagyon sokmindent, így nem írtam regényt, hanem cimkéztem. Így már lehet nem is annyira art meg journaling, de most ez jött belőlem. :) Minden szócska mögött van jelentés is, természetesen, de ez amolyan feljegyzés magamnak, én meg tudom mit gondolok mögé. Bár szerintem egyértelmű. Azok a pöttyök francia csomók szeretnének lenni. :) V.Éva adta az ötletet, bár nem tudom itt mennyire jön vissza.


keret: K.Pertiet, overlay: V. Pearce, virágok:TDC - Every life has a story 
***

Fahéjasalma invitált egy kis nosztalgiázásra. Köszi, hogy gondoltál rám is.
Nos az én hatodiknak publikált oldalam tavaly novemberben készült a nemzetközi scrapbook napok egyik kihívására. Nekem a legfőbb galérián az sb.hu-n van. Ott pedig ez a hatodik. :)

:::részletek:::
Szerintem nem sokat változtam azóta, pláne, hogy tegnap egy elrendezésében nagyon hasonlót csináltam. :) Bár mit is várok. Összesen fél éve hogy scrapbookozom, lehet 2 év múlva lenne érdekes megint visszatekinteni egy kicsit. :)

Szeretném ha tovább nosztalgiázna velünk
Titty
Lululu
Gigi
Betsie
Krisssz

Kicsit később linkelem is őket, de most nyaggatnak a gyerekek.

Szép vasárnapot mindenkinek aki erre jár, meg annak is aki nem. :)

3 comments:

  1. Szupi lett mindkét oldal! Az első azonban valami káprázatos! Szép vasárnapo neked is! :)

    ReplyDelete
  2. Igen, ez art journaling a javából, gyönyörű és sokatmondó! :)

    ReplyDelete
  3. Hű, aztamindenit! :) Ez nem semmi. Az a sok kis cetli... Nagyon tetszik. Nem lehetett kevés idő megcsinálni.
    Köszi, hogy gondoltál rám a nosztalgiázós játékban. Ha igaz, ma végre frissül a blogom, és előkeresem a 6. alkotásomat (ha még megvan). :)

    ReplyDelete