Thursday, June 24, 2010

One Kit Call

Ami annyira nem is csak egy készletre vonatkozik, hanem az eddig megjelent összes apróságra is. De mindjárt mondom is a részleteket. 
Szóval úgy gondoltam lehetőséget adok Nektek, akiknek van kedve alkotni az eddig boltba került készlettel és apróságokkal írjon nekem a morjike (kukac) gmail (pont) com email címre és megbeszéljük a részleteket.
A levélben kérlek jelezd melyik az a készlet/ készletek amivel szeretnél oldalt készíteni. 
Az elvárás minimum 1 scrapbook oldal amit a blogodba és a Scrapbook.hu galériájába kellene feltöltened. Lehet digi, hibrid is. Minden jelentkezőnek lehetőséget adok ebben a felhívásban, ugyanis szeretném ha majd kialakulna egy kis CT csapatom és első körben a most elkészült oldalak is segítenek majd dönteni. A levélbe tehát írd le nekem azt is érdekelne e egyáltalán állandó ct tagság vagy csak az OKC-re szimplán jelentkezel!
A blog jobb felső sarkába kitettem az LDD logóját, ami elvezet a boltomhoz, ott lehet válogatni, bár még nincs sok, de folyamatosan ügyködök, hogy töltögessek fel többet is. Holnap is lesz egy új megjelenő, apróság most megsúgom. :)

A jelentkezés határideje 2010. június 24. csütörtök éjfél. Az oldalak elkészítésére úgy gondoltam adok egy hetet, tehát július 1. csütörtök éjfél.

Kíváncsian várom lesz e jelentkezőm. :)

Szép vasárnap estét mindenkinek!

5 comments:

  1. Húha! Ez izgalmasnak hangzik. És nagyon jó lehetőségnek!

    ReplyDelete
  2. Köszönöm a lehetöséget és a játékot,kitettem a blogomra és az SB re is

    ReplyDelete
  3. Szia! Én is köszönöm a lehetőséget és a gyors választ is! El is készültem az oldalammal, amit kitettem a blogomra és az Sb-re is.
    Üdv: Sziszi

    ReplyDelete
  4. Good morning to you in Hungary. Your blog looks very pretty. Thank you for linking to mine.

    ReplyDelete
  5. Köszi a lehetőséget, én is elkészültem az első körrel! Már töltöm is fel! :)

    ReplyDelete