Friday, September 3, 2010

Erdőt mezőt sorsoltam :)

Holnap előre láthatólag nem fogok ráérni, így kicsit előre hoztam a sorsolást. Reggel helyett most este.

Nem akarom húzni nyúzni a dolgot. Kettő darab nyertest szeretnék kihirdetni, akik megnyerik a Dreaming of - Woods & Fields készletet.
  • Az első nyertes, aki kitalálta leghamarabb mit is rejt a kulcslyuk, nem más mint Titty! 
A képen egy könyvjelzőt láthattatok vászonból, de, hogy ezt elsőre kitalálta???:) Legközelebb nehezebbet találok ki, hehe. :)


  • A második nyertest pedig az imént sorsoltam Mr. Random segítségével.

Evadraga és Titty! Mindkettőtöknek gratulálok! Kérlek írjatok nekem a morjike (kukac) gmail (pont) com-ra a nyereményért.

Mindenki másnak pedig nagyon köszönöm a kommenteket a kedves szavakat, azt, hogy itt vagytok!

***
A könyvjelzőket is becsomagoltam ám. Azokhoz most kicsit furmányosan lehet viszont hozzájutni. Szeptember első felében aki legalább 10 $ értékben vásárol az LDD-nél automatikusan hozzájut az alábbi szépségekhez. :)


Tartalmas, szép hétvégét mindenkinek!

4 comments:

  1. ó, gratula a nyerteseknek! micsoda mázlisták :D

    ReplyDelete
  2. Gratulálok anyerteseknek! Óhhh, de jó nekik! :)

    ReplyDelete
  3. Jajj, most visítottam egyet (melóhely :))))
    Otthon tönkremente a Pc-m és csak most járom végig a kedvenc helyeimet a neten. Köszönöm Mörjike, már írom is az e-mailt Neked :)
    Annyira örülök!!!!

    ReplyDelete
  4. Jujjj de jó!!!!!!!!! Juppijájé! Köszönöm szépen Ági!!!!!
    Egyébként imádom a könyveket, innen jöhetett a megérzés...
    :-))))

    ReplyDelete