Saturday, October 16, 2010

Kép egymásnak

Ismét részt vettem az SB.hu-n a kép egymásnak játékban.

Secimának készítettem egy macis oldalt, kerekítettem mellé egy kis történetet is. Fogadd tőlem sok szeretettel Évi!


Én pedig Dido-tól kaptam egy csodálatos oldalt. Két képet küldtem neki, hogy választhasson, amelyik jobban fekszik neki, abból alkosson. A kukucskáláskor előző este itthon tippeltünk, vajon Andor vagy Zsombi lesz e rajta. :) Nos, mindkettő!!! :) Köszönöm Dia!! Ez az oldal is az a kategória amilyet én sohasem fogok tudni csinálni. Más rugóra jár az agyam. :D



Jó hétvégét! Köszi, hogy itt jártál! :)

4 comments:

  1. Mindkét oldal gyönyörű!!! :-)

    ReplyDelete
  2. Jó újra oldalt látni tőled! Mostanában olyan ritka... :) Nagyon tetszik mind a kettő. Dido oldalával én is úgy vagyok, mint te. Fantasztikus, de teljesen más műfaj.

    ReplyDelete
  3. Nagyon szépen köszönöm ezt a csodás oldalt. Az új macikának külön is örülök és a kis történetnek is, amit az oldalhoz költöttél. :)))

    ReplyDelete