Friday, December 17, 2010

Christmas Sale at LDD és sokminden más

Karácsonyig nap mint nap újabb és újabb akciók az LDD boltjában. 30 % vagy akár több engedmény. Most érdemes nézelődni és vásárolni! :) Nézzetek szét minden nap, mert minden nap más akciós!



Pár elmaradásom. Hihetetlen, hogy a saját cuccaimat mennyire nem reklámozom. :( Szóval már egy ideje a boltban mindkettő. Egy rajzolt varrós készlet és egy fotótextúra csomag. Mindkettő akciós ma még. Az akciós ár csak akkor látszik ha ráklikkeltek a termékre.





Ezekkel a textúrákkal különlegesebbé lehet tenni a fotóinkat. A fotó fölötti rétegre helyezve a blending móddal és az opacity-vel kell játszani és egész érdekes hatásokat lehet elérni. Ahol esetleg túl sok a textúra például az arcon ott egy keveset el lehet belőle maszkolni. Mutatok pár példát.
Az elsőn az én kisfiam van, a kisebbik. :)

Az eredetit jelen pillanatban nem tudom megmutatni, mert elromlott a saját számítógépem. Egyszerűen fogja magát és se szó se beszéd kikapcsol. :( Újraindítom, két perc és megint. Már nem merem bekapcsolni nehogy kárt tegyek benne....Karácsonyig várnom kell, hogy kezelésbe legyen véve tesóm által. Úgyhogy addig csökkentett üzemmód...hehe rá is érek blogolni. :)
A másik fotót pedig Zsu(Narcicca) textúrázta. Amúgy is gyönyörű a fotó, de így meg még különlegesebb. :) Legalábbis nekem nagyon tetszik.



***
Van ám még valami amiről eddig nem blogoltam. A decemberi albumláz engem is megfertőzött. :) Részt vettem Sabee és Janka December lapjai online tanfolyamán. A tanfolyamon kapott BoBunny papírokhoz remekül passzoltak Michelle Coleman készletei. Leginkább amit felhasználtam a Count Down to Christmas és az a sok-sok freebie amit a 25 days of Christmas hírlevélből töltöttem le. Mind nagyon nagyon tetszik nekem és sokat fel is használtam az albumkészítés során.
Ha kíváncsiak vagytok a Picasa galériámban megnézegethetitek az eddig elkészült oldalakat. Már volt publikálva az Sb.hu-n szóval sokmindenkinek nem lesz új, de itt is szerettem volna megmutatni, bár még a java hátra van, de már most olyan jó érzés lapozgatni és tartalommal megtölteni.


6 comments:

  1. Nagyon tuti lett az albumod! :))) Imádom:)

    ReplyDelete
  2. Tündériek a gyerkőcök és klasszak a termékek, az album meg királyság! :)

    ReplyDelete
  3. A kikapcs állt táp hiba de lehet vírus is.Valamint érdemes megnézni a bios frissítést.Szerintem nincs nagy gubanc vele.
    Nagyon szép karácsonyt és remek évzárást nektek.

    ReplyDelete
  4. Szuper jó az album, Ági!!! Klasszak a fotók, Michelle cuccai szuperek, de a Te Mikulásod is csúcs lett kinyomtatva! Nagyon tetszik, hogy többféle papír-méretek vannak, olyan szuper mozgalmas az egész! Kár, hogy betegségekről is kellett írni. :(
    Sajnálom a gépet, az enyémben is van valami bibi, elkezdett rendetlenkedni, sose szokott ennek jó vége lenni. Sajna ez van, nekem bizonyos időközönként behal az egész, már nem idegesítem magam rajta. Kéne egy új, na majd egyszer...
    Várom a további oldalakat!!!

    ReplyDelete
  5. Wow, gyönyörű lett az album, Ági! :) A készleteidről már nem is beszélve, mindkettőbe bele vagyok szerelmesedve!!!!!! :) Kellemes ünnepeket nektek, és mindenekelőtt jó egészséget mindenkinek!!!! :)

    ReplyDelete
  6. Az egész albumod fantasztikus, Ági! Nagyon tetszenek az egyedi megoldásaid.

    ReplyDelete