Thursday, March 31, 2011

Varrás és kávéfolt

Sziasztok!

Ma pár régebbi készletem mellett hoztam pár újat is. Az egyiket Gigi kérésére. Egyik este írt, hogy az oldalhoz amit készít kéne kávéfolt. Hát nekem sem kellett sok, gyorsan csináltam párat. :)
Mától kapható az új boltomban. :)


:::credit here:::


A másik is egy apróság. Mivel a régi varrásaimat nyugdíjaztattam, és varrás nélkül nem élet az élet, gyorsan csináltam párat.  Ez olyan amilyet igazából is tudok ha papírt varrok. RÉMES! :D De nekem tetszik. Szintén mától kapható a DHD-nál.




***
Biztos vagytok páran akik a múltkori szappanos felhívásom óta követitek Gizus blogját. A mai bejegyzésében egy olyan szappant mutat be amihez már én készítettem a nyomdát fából. Nekem irtóra tetszik a végeredmény, bár még életemben nem tettem összesen ennyi szivecskét ilyen kicsi helyre. :) De hát egy szerelmes párnak készült az esküvőjére.

Szép napot mindenkinek!

Remélem az enyém is könnyebb lesz ezután. Délelőtt bezártam az egyik gyereket a kulcsot és a telefonomat a kocsiba! :o Szerencsémre jött segítség aki tudta hogy kell autót feltörni. LOL. Most már én is. :DDD

6 comments:

  1. Hát nekem most eme szuper kávéfoltok helyett egy igazi kávé kell de mentem mert lefordulok a székről:) Surda szindróma:)További szép hetet.

    ReplyDelete
  2. Már néztem a boltban, királyok a pacáid és a varrásaid is :)

    A sztorid meg csúcs :D :D :D Azt nem értettem, hogy a gyerek nem tudta volna kiadni az ablakon a kulcsot???

    ReplyDelete
  3. Janka, jogos a felvetés de sajnos nem. A másfél évesem maradt bent, bekötve a gyerekülésbe. A kulcs táska telefon kombó pedig az ülés előtt a padlón... Az ajtó gyerekzáras, naná, belülről nem nyitható, ablaktekerőt meg nem éri el a kicsi, meg fel se fogná, hogy mit akarok, szóval sajna nem. Ellenben most már tudom, hogy a kocsim biztonságtechnikája egyenlő a nullával. 2 pm alatt nyitotta ki a ficek...:/

    ReplyDelete
  4. paca & varrás sose elég :)
    most visszanyomozok, mi is ez a sztori az autóval

    ReplyDelete
  5. Most dicsekedjek el, hogy az enyém meg a fürdőbe zárta be magát, de úgy hogy nem tudta utána kinyitni...jah, és persze nincs ablak a fürdőn, az ajtón meg semmi rés. Én voltam csak itthon, apja jó messze. Másfél órát magyaráztam bőgve, hogy nyissa ki.
    Szóval, hidd el átérzem. Borzasztó tud lenni egy ilyen szitu. A szerencse az, hogy könnyen ki tudták nyitni, a bosszantó az, hogy most akkor mit csinálj a kocsival, hogy biztonságban tudd.
    Ölelés!

    ReplyDelete
  6. Irulok-pirulok, és MOSOLYGOK azóta is, hogy ilyen szépséggel teljesítetted a múltkori kívánságomat. Csodás készlet, imádom használni!

    Hű, a kocsis sztori nagyon félelmetes! Örülök, hogy hamar megoldódott...

    ReplyDelete