Friday, March 18, 2011

Video-scrap és blogdíj

Hétfőn este, alig hogy lefektettük a gyerekeket és lehuppantam a székembe a PC elé, már jött is a hívás Krisssz-től Skype-on. :) Cewe fórumon lehetett jelentkezni videos beszélgetős közös alkotásra., max 10 fő. Ezt nem hagyhattam ki. A technika is velünk volt, minden flottul ment, a lányok pedig aranyosak kedvesek voltak. Köszi csajok itt is az estét. :)
A feladat tulajdonképpen egy receptes szkreppelés volt. 9 kötelező hozzávaló az oldalon, de mindenki a maga témája és ízlése szerint. Szerintem szuperül sikerült, olykor nagy hallgatás és mindenki elmélyülten dolgozott, majd jött a kérdés, na ki hogy áll és újra locsi-fecsi percekig, a háttérben viszont mindenki dolgozott.

Én Andorról készítettem egy nagyon vagány beállós mosolygós oldalt. Igyekeztem pasis oldalt kihozni belőle. :D

credit: Leora Sanford - Boy, oh boy kit, Graph alpha
Katie Pertiet,virág és pillangó
Lynn Grieveson - Worn photo edges
Julia Makotinsky - watercolor masks


***

Múlt héten kaptam megint egy blogdíjat, ezúttal Gizustól! :) Nagyon szépen köszönöm! Gizust nemrég mutattam be nektek. Imádom a szappanjait. Használom is és nagyon szeretem. A szappan csomagolásaként szolgáló szalagokat én terveztem neki, úgyhogy lehet kicsit elfogult volt ezúttal a díjazó. :D Minden esetre tényleg köszönettel elfogadom és tovább is adom, de előbb jöjjenek a kötelező körök.



- Írj egy bejegyzést, amelyben közzé teszed a Liebster-Blog képet, és másold be ezt az útmutatót!
- Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat, és add meg a bejegyzésed elérhetőségét!
- Ezután gondolkodj el, melyik az a 3-5 blog, amelyiknek tovább szeretnéd adni a díjat, linkeld be őket a bejegyzésedbe, és értesítsd őket egy hozzászólásban a jelölésről!
- Tehetséges kezdő blogolókat részesíts előnyben, ne olyanokat jelölj, akiknek több 100 követője van!

Az én díjazottaim:

Biztos említettem már régebben, hogy imádom a stílusát amit scrapbookban véghez visz, nagyon az én ízlésem (is). A blogját sajnos nagyon kevesen látogatják, pedig megérdemelne jóval többet. A készülő fotókönyve is lenyűgöz! Kitartóan készülnek az újabb és újabb dupla oldalak, amelyeket tele vannak igazi családi tartalommal emlékekkel fotókkal. Irigylem na. :D

Állítása szerint kezdő szkreppes, szerintem már nem. Zseniális minden oldal amit kiad a kezei közül. Változatosak, próbálgat, kísérletezik minél több technikával. Nekem igazán szimpatikus. Ja és nagyon lelkes. Ez sugárzik minden oldaláról.

Hagyományosban nálam most ő a favorit. Mindent visz. :)

Bár blogolásban nem kezdő, sőt scrapbookozásban sem, de digi tervezőként a legújabb magyar.:) Ámulatba ejtő készletek jönnek ki a kezei alól. Imádom. Olyan amilyet én nem tudnék! Szuper vagy Icka!


Remélem lányok elfogadjátok tőlem a díjat, és nem veszitek tehernek... ha van kedvetek adjátok tovább. :)

 


5 comments:

  1. Köszi a díjat! Azt is, amit indoklásnak írtál. :) Az oldalad pedig imádnivaló. Ez a K.Pertiet-féle virág nálam is favorit.

    ReplyDelete
  2. Ági, köszönöm!!!!
    nagyon jól esik, mert rengeteget szenvedtem a boltba bejutás technikai részleteivel, már majdnem feladtam :)
    de talán akkor volt értelme...(bár az ősz hajszálaim kicsit megszaporodtak :P)
    még egyszer köszönöm szépen!!!

    ReplyDelete
  3. Nagyon meghatottál! Köszönöm szépen! Az oldal Andorról pedig valami csúcs!

    ReplyDelete
  4. Ó Ági! Nagyon köszönöm ezt a díjat, és a kedves szavaidat, amelyekkel nagyon találóan jellemeztél. Azt érzem, hogy tökéletesen látod, mit csinálok amikor scrapbook-ozom. :) Keresem magam, és persze olyan nagyon jó akarok lenni, mint például Te. :)
    Az Andoros oldalad gyönyörű és már az kedvenc/inspirációs mappámban pihen meglátása óta. :D
    Még egyszer köszönöm a díjat, nagyon jólesett a rámgondolásod! :)

    ReplyDelete
  5. Gratu! Az oldal pedig pasis és vagány.:)

    ReplyDelete