Friday, April 15, 2011

Szappancimke

Sziasztok!

Most kivételesen nem scrapbook a téma, hanem valami más, ami mostanában nagyon elcsavarta a fejem. :)
Korábban már írtam Gizusról és a szappanjairól... továbbra is imádom a szappanjait, többet ki is próbáltam már. Azt viszont még nem említettem, hogy kicsit segítettem Gizusnak a szappanokat felöltöztetni. Megkért ugyan is, hogy tervezzek neki cimkét, hogy eladhatóbbak, szebbek, gusztusosabbak legyenek a szappanjai. 

Talán felismerhető, hogy a tervet a Dear Diary készletemből készítettem. A természetes háziszappanokhoz ilyen stílust tudtam elképzelni. Bár amúgy is közel áll hozzám eléggé, de talán jó választás volt. Majd a vásárlóközönség eldönti. Ma kaptam tőle egy vagon szőlőmagolajos csodát. A képeken ugyan nem látszik az illata, ezért inkább leírom. :) Iszonyat jó! Itt ülök a stóc szappan mellett és örömködöm, hogy este fürödhetek vele. :)
Mutatok pár fotót is róluk. A szappanokat Zsombi vizsgálgatja szagolgatja. Neki is nagyon tetszik. A pudingot kivételesen nem retusáltam le az arcáról. Így olyan viccesek a fotók. :) klikk a képekre a nagyításhoz




A cimketervek mellett szappannyomdákat is készítettem már neki fából. A jövőben így egyre több olyan szappanokat láthattok tőle amelyeket az általam készített nyomdákkal díszített.

Szép hétvégét mindenkinek!
Ha van kedvetek kukkantsatok be Gizushoz is. Épp megint játékot hirdetett.

4 comments:

  1. Nagyon szép, és ízléses a szappan-ruha!! :) Sokat dob rajta, az tuti! Tényleg kár, hogy nem szagos a blogod! ;))
    A fotók aranyosak!!! :)))

    ReplyDelete
  2. Ági ez hihetetlen szuper! Nagyon-nagyon tetszik! ha egyszer valamit terveztetnem kell, biztos téged kérlek fel rá! Viszi a pálmát!

    ReplyDelete
  3. jaj, de szenzációs lett!!! örülök, hogy a rendelésem már nyomdásan, felöltöztetve jön meg a nyáron :)

    ReplyDelete
  4. nekem is nagyon tetszik! fotók is csúcs jók! gratulálok. nagyon jó látni, hogy ennyire sok területen vagy sikeres a tervezésben, Ági!

    ReplyDelete