Friday, August 19, 2011

Színinspirációs kihívás

Sziasztok! Ezen a héten én jelentkezem egy egyszerű kihívással az SB.hu-n Kedvenc színinspirációs weboldalamat böngészve találtam az alábbi képre, ami 100%-ig a nyarat idézi. Még augusztus van, használjuk ki az utolsó lehetőségeinket a melengető napsütésben. Mi is így tettünk a hétvégén, amit az inspirációs oldalamban meg is örökítettem. A kihívás részleteivel a logóra kattintva ismerkedhettek meg. A kihíváshoz freebie is tartozik, amely az SB.hu regisztrált tagjai ingyenesen letölthetnek. A letöltés helyét szintén a logóra kattintva éritek el.
Remélem sokan kedvet éreztek a kihíváshoz! :)
 

 Az én általam készített oldal a fiúkról, Abádszalók partjánál naplementében. Odáig voltak a látványért, a vízpartért, az illatokért, a messzire nyúló napsütésért.


Az oldalhoz felhasználtam Gina Cabrera - Digitally Smitten digitális készletét, a Paint accent ecsetkészletemet és a héten megjelent egyik sabloncsomagomat is, amely a DHD-nál megvásárolható.
Quick Play Nr3

Quick Play Nr2
Quick Plai Nr1
Készítettem még egy kis elemkészletet is, amelyben tépett pauszpapír darabkák találhatóak, rövid varrással levarrva, egyedi árnyékolással. Ezt a 'Vellum bits' csomagot egy korábbi, hibrid oldalam inspirálta, hátha valakinek tetszik és digitálisan is alkalmazná.

Vellum bits
Szép napot! :)

No comments:

Post a Comment