Saturday, October 1, 2011

Színinspirációs kihívás + a Freebie

Sziasztok! Októberben én hosztolom a DHD-n a színinspirációs kihívást. Ha van kedvetek egy kis játékhoz, kukkantsatok be a fórumba ITT

Annak ellenére, hogy itt az október, nincs őszi hangulatom. Ez talán az időjárásnak is köszönhető. Ezért úgy gondoltam, hogy nem hagyományos őszi színeket választok, hanem kicsit rendhagyóbbakat.



Talán, hogy egy kicsit megkönnyítsem a dolgotokat, meg, hogy kedvesnek és aranyosnak tűnjek, :D  készítettem egy ingyenes mini készletet összhangban a színpalettával.

:::DOWNLOAD HERE:::

Használjátok egészséggel!

A DHD color swatch kihívás résztvevői közt egy 5 $ értékű kupon kerül kisorsolásra következő hónap elején. Ha valaki szeretne nevezni, azt a fent belinkelt fórumtopikban teheti, belinkelve a galériába feltöltött oldalával és néhány kedves szóval. :)

Szép hétvégét mindenkinek!

7 comments:

  1. jaj, de szuper palettát használtál! ha hiányzik az őszi hangulat, szeretettel várlak! :D
    nagyon megmozgattál ezzel a kihívással... kéne csinálni valamit! :)

    ReplyDelete
  2. Köszönöm a készletet! Én is erős késztetést érzek az alkotásra :D

    ReplyDelete
  3. Ági, köszönöm, töltöm a készleted, már nagyon hiányzott!

    ReplyDelete
  4. Köszönöm, vittem a szuper készletet! ... és "kedvesnek és aranyosnak" tűnsz:-))))

    ReplyDelete
  5. Most beautiful - THE MOST beautiful! Thank you!

    ReplyDelete