Thursday, January 12, 2012

Eye Candy

Hello mindenki!

Múlt héten sem tétlenkedtem, vagy inkább beszélek többes számban, nem tétlenkedtünk, ugyanis megint egy közös alkotásban vettem részt. Ezúttal Angie Hinksmannal készítettem egy 'közös' készletet. Azonos paletta és téma alapján alkottuk meg mindketten a saját készletünket, amelyek színben témában passzolnak egymáshoz. Mindkettő megvásárolható külön-külön a DHD-nál most akciósan. Apropó, ITT meg is nyerheted.

Az elképzelésem egy olyan készlet volt, aminek segítségével meg lehet örökíteni azokat a családi fotókat, ahol a gyerek(ek) felnőttek édesen élik életüket. A vacsora után nassolós apróságaim lebegtek a szemem előtt. Bár nekem csak fiaim vannak, akik imádják a Túró Rudit, ugye.. pöttyös az igazi! A készletet viszont úgy alkottuk, hogy unisex lehessen használni. Remélem nektek is tetszik. Ajánlom szívből mindenkinek, mert ahogy a kreatív csapatom oldalain is látszik majd ha lentebb görgetsz, nem csak témába vágó oldalakat lehet vele készíteni.


Kreatív Csapat inspiráció:




Hétvégén újra lesz akció a boltomban. Ingyenes  és 1 $-os készletek várnak rátok.
Valamint ajándéksorsolás azok között, akik velünk tartanak egy órás chat-re a DHD chatszobájában. Angie és én leszünk a háziasszonyok. Juhuuuu! Izgatottan várom!:)
Pontos időpontot a chat kezdési idejéről a FaceBook oldalamon teszek közzé holnap.
Várok mindenkit szeretettel!

Ági

2 comments:

  1. Szuperjó a készlet! (Szerintem a tied sokkal szebb :P)

    A lányok is tök jó oldalakat készítettek belőle. Most pedig húzok a blogra megjegyzést hagyni :D

    ReplyDelete
  2. Gyönyörű lett a készleted! :) tényleg milyen sok fajta oldal született, nagyon szépségesek! :)

    ReplyDelete