Wednesday, February 24, 2010

All boy

Legutóbb Andorról készült egy oldal, hát most a Cewe eheti kihívásának nem tudtam ellenállni, és ennek ürügyén Zsombiról készítettem egy nagyfiús oldalt. Mert, hogy ő már bizony nagyfiú. Nagy a lába, feneke, az...orra, az kicsi, de ő már nagy. Zsombi szerint. :)
A kihívásra adott sablont kicsit átforgattam, és saját ízlésre formáltam. A fotón pedig a szépiával játszottam, ez volt az alap és utána keresgéltem hozzávalókat. A szépia ötletet egy klassz tutoriálból merítettem.

Mutatom is milyen lett. Nekem ez most annyira tetszik. :)

 
O'scraps - O'brother kit
varrás - Stitched by Anna White No 2
tépett papírszél - Lynn Grievson_wornpage-edges2-part1
papírok - Lisa Sisneros - Winter woodland
Z, S betűk - Mindy Terasawa - 100% boys
fotókeret - KPertiet_3photoChallenge80209

Köszi, hogy ma is bekukkantottál hozzám.

4 comments:

  1. Nagyon tetszik ez a színkombó és hogy merted fiúcskához használni, gyönyörű! :)

    ReplyDelete
  2. Ó, de gyönyörű oldal! Nem csodálom, hogy tetszik, mert én is bele vagyok szerelmesedve. Hát, ez most az egyik kedvencem tőled! Imádom! (És a szöveged is csúcs! :D)

    ReplyDelete
  3. Én is imádom ezt az oldaladat. Nagyon szép színeket használtál, és a fotó is olyan édes!

    ReplyDelete
  4. Nagyon nagyon jól sikerült!!! Annyira tetszik!

    ReplyDelete