Wednesday, February 24, 2010

Babaüdvözlő

Egyik barátnőmnek nemrég született az első babája. Egy gyönyörűséges kisfiú. Neki készítettem egy képeslapot. Ehhez a témához illő papírjaim egyáltalán nem voltak, úgyhogy digiben kerestem és nyomtattam szép texturált lapokra. Egész jó lett a nyomtatás is, bár nemrég volt patron cserélve.
A postás már megérkezett a lappal, volt elérzékenyülés meg minden. Szóval elérte a hatását. Én meg akkor most már itt is megmutathatom. :) Bár nem egy agyondíszített lapocska, de az én szívemnek kedves. Sokat molyoltam a varrással. Alátétnek egy éppen kéznél lévő csokisdobozt használtam a varrás előlyukasztásához. Később meg Gábor kérdezte, hogy mi ez a sok apró pötty a csokin. Upsz. :D De a képeslapon semmi csokinyom nincs azért. :)
A belsejét nem fotóztam, az személyes, de a külsejét mutatom.



KPertiet_BabyBuddiesPaper

No comments:

Post a Comment