Tuesday, February 16, 2010

Szülinap

A Scrapbook.hu február 13-án ünnepelte az első születésnapját. Ennek apropóján, mint mindannyian tudjátok fantasztikus kihívásokon lehetett részt venni. A kreatív csapat előrukkolt egy gyönyörű szülinapi giga készlettel, amivel azonnal lehetett is alkotni.
Idő és kedv hiányában én egyenlőre csak 2 kihívásra jelentkeztem.
Az egyik a szombat délutáni SpeedScrap volt Betsie-vel. Ez bizony megizzasztott. Előző nap megkértem Gábort, hogy segítsen, mert ezen szeretnék részt venni. Természetesen  megígérte, hogy segít. Rendes ember ám, nagyon szeretem. :D
Ebéd után még elaltattam Andort, fél 3 körülre ki tudtam tőle jönni. (2-kor kezdődött a speed), akkor gyorsan megnéztem mi a feladat. Hirtelen azt se tudtam mi legyen a téma. 3-ig vaciláltam vele, mire összeállt valami a fejemben. Na akkor meg Zsombi ébredt fel, majd Andor. Szóval nem volt nyugi mégsem. Gábornak még a haját is le kellett vágjam. Szerintem elfelejtette, hogy előző este mire kértem. :D De 10 perc hajvágás után nekiestem és végül az állatok karácsonyát foglaltam oldalba azzal a készlettel amivel a meghívója készült, csak, hogy stílszerű legyek. :) Még éppen beestem az elkészült oldallal a kiírt időpontig. Jó volt azért ez a játék, bár amikor az ember sietni akar, akkor tuti dög lassú a gép. Minden megmozdulásra hosszú másodperceket várni....hahh, de csak kész lettem.
Íme a gyors oldalam eredménye.


Lisa Sisneros - Winter woodland
varrások - Stitched by Anna Borders Red No 1

A másik kihívásra az ingyenes szülinapi készlettel kellett valamilyen oldalt készíteni. Kicsit lehangolt kedvem van egy hete. Betegek a gyerekek, most már én is. Gábor még tartja magát, úgyhogy egy kis lelkizős oldal született tegnap éjjel. Felhasználtam a nemrégiben tanult "rajztehetségemet" is. :D

  Scrapbook.hu - Ünnepelj velünk! freebie
varrás - Anna Aspnes

Nem tudom lesz e kedvem még szerdáig oldalt készíteni a kihívásokra. Nem sok esélyt látok rá, mert elég ramatyul vagyunk, pedig olyan klassz feladatok vannak még. Ha mégis összejön valami, akkor majd azokat külön postban mutatom meg.

Ja és a lényeg. Boldog szülinapot Scrapbook.hu!!! :)

3 comments:

  1. Nagyon szuper lett mindkettő, de a második egyszerűen fantasztikus.

    Gyógyuljatok meg mielőbb!

    ReplyDelete
  2. csatlakozom az elöttem szolohoz:)tényleg szupi

    ReplyDelete
  3. Wow, micsoda oldalak! Nagyon stílusos mind a kettő.

    ReplyDelete