Wednesday, April 28, 2010

Brush set tanonc freebie

Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a múlt heti letöltéseket és az elkészült oldalakat! :)

Képzeljétek megint továbbjutottam az LDD tanoncprogramban. Már csak 15-en vagyunk... és egy újabb hét tanulás következik, épp most töltöm az eheti tananyagot. Jippiii :)
A múlt héten egy ecsetkészletet kellett készíteni. Az enyém ilyen lett:

:::Download:::



A link szokás szerint az LDD apprentice eheti freebie galériájába vezet, ahol megnézhetitek a többiek csodálatos készleteit is. Ha tetszik kérlek töltsd le, ha netán még kedved támad alkotni is belőle, azt pedig szívesen venném.
Egyre nehezebb és szorosabb a verseny.

Szép napot mindenkinek!

21 comments:

  1. nagyon tetszenek az ecseteid :) már töltöm is! és gratulálok a továbbjutáshoz, drukkolok továbbra is :)

    ReplyDelete
  2. Gratulálok az újabb sikeredhez. Otthon első dolgom lesz letlteni ezt a remek készletet is.

    ReplyDelete
  3. Ez egyértelmű volt, hogy továbbjutsz :)
    Az ecsetjeid pedig gyönyörűek, már viszem is őket :) köszi

    ReplyDelete
  4. Gratulálok én is! Olvaslak, töltök, scrappelek, de sajna csak a suliból tudok kommentet hagyni ....mont most is, gyorsan, titokban :-)

    ReplyDelete
  5. Ügyes vagy, hogy továbbjutottál. Köszi a freebiet. Sajnálom, hogy a múlt hetiből nem tudtam csinálni semmit, de még mindig virrasztunk éjszakánként, így semmi energiám. Igyekszem ezekből scrappelni valamit neked. :)

    ReplyDelete
  6. Gratula a továbbjutáshoz! Hatalmas lehetőség ez neked, hisz rengeteget tanulhatsz, irigykedem is rendesen :) További sok sikert!

    ReplyDelete
  7. Gratulálok itt is :D! Csodaszép ecsetek! Vittem, majd jövök valamivel.

    ReplyDelete
  8. Én is gratulálok, szép munka, csak így tovább.
    Megpróbálok én is jönni valamivel.

    ReplyDelete
  9. Gratulálok, nagyon ügyi vagy. Mint eddig, most is fogok készíteni neked oldalt. Klasszak a készleteid!

    ReplyDelete
  10. Gyönyörű lett, Ági! Ne haragudj, hogy nem készítettem végül oldalt, de megbetegedtem, aztán a Beni folytatta a sort. Ebből most megpróbálok, mert ez is nagyon tetszik ám, de inkább már nem ígérek semmit! Gratulálok, annyira örülök, hogy továbbjutottál!!!! Megérdemelted! És szurkolok ám neked továbbra is! :)

    ReplyDelete
  11. Óóóóó nagyon nagyon gratulálok! Végig néztem az összeset, de a tied a legprofibb! Imádom ezt a stílust, mindenféleképpen szeretném használni!:D

    ReplyDelete
  12. Gratulálok, hogy továbbjutottál. Nagyon klasszak az ecsetek, már töltöm is, aztán jövök egy oldallal.

    ReplyDelete
  13. Leesett az állam... Fantasztikus!!!

    ReplyDelete
  14. Töltöm le én is, remélem nemsokára fel is jut idő..
    Gratula' a továbbjutáshoz!

    ReplyDelete
  15. Just a quick note to let you know that a link to this post will be placed on CraftCrave in the DigiFree category today [28 Apr 02:00pm GMT]. Thanks, Maria

    ReplyDelete
  16. Köszönöm Ági! Itt megtalálhatod az oldalam:
    http://altalenablogja.blogspot.com/2010/04/morjike-keszletebol.html

    ReplyDelete
  17. Gyönyörű az ecset és szívből gatulálok a tovább jutásodhoz! Szoritok továbbra is! Remélem az oldalakt sikerül mielőbb pótolnom! :)

    ReplyDelete
  18. Szépséges, vittem! Gratula nagyon! :)

    ReplyDelete
  19. Igaz, az utolsó pillanatban, de kész az oldalam. Fennt is van a galérában!
    Köszi a freebie-t!

    ReplyDelete
  20. Remélem nem késtem el nagyon (úgy olvastam, hogy kedd a forduló, akkor remélem nem) Nem találtam a képet, pedig tudtam, hogy valahol van :D de meglett és itt az oldalalm: http://www.littledreamerdesigns.com/gallery/showphoto.php?photo=30665&ppuser=29598
    Megint megy a drukk!!! Hajráááá

    ReplyDelete
  21. Wonderful! I love your stuff and wish you the best in the LDD Apprentice program!!
    Love from Germany, Manuela

    ReplyDelete