Sunday, April 25, 2010

Szeretném megmutatni az elemcsomagból eddig elkészült oldalakat. Nem gondoltam, hogy ennyi félét lehet kihozni belőle. Nagyon ügyesek vagytok, szerintem nem volt könnyű dolgotok. :)

by Franci
by Kovaxka
by Dorsi
by Csuti


by Gerbera


 by Gerbera

by Kisnyul

 by Lainie217

by Juma

by Pertine/b.timi

by Pufiindian


by Erzsocica
Köszönöm mindenkinek a csodás oldalakat! 
Remélem senkit sem hagytam ki. Utólag szedegettem most össze, ha véletlen mégis, akkor szóljatok.

A következő freebie-vel remélhetőleg hétfőn este vagy kedd reggel jövök, ha tovább jutok. Elöljáróban annyit, hogy egy kis ecsetkészletet kellett készíteni. :)
Ez a hét nagyon nehéz volt nekem. A nagyobbik gyerek csépeli a kisebbiket,  vagy csak simán jártában-keltében éppen annyit lök rajta, hogy elboruljon..az meg üvölt miatta,  persze jogosan, bár néha azért rájátszik ám. Állandóan a sarkukban kell lenni nehogy valamelyiknek baja legyen. Úgy érzem a féltékenység kezd a tetőfokára hágni....
Szóval érdemben az eheti feladattal csak éjjelente tudtam foglalkozni, de mire ágyba kerülnek a lurkók már én is elfáradok. Sebaj, kitartás...szuper dolgokat tanulunk, jó lenne még egy-két kört tovább jutni. :)

Köszi, hogy itt jártál, jó éjt!

1 comment:

  1. Nagyon szép oldalak, és a minikészlet is klassz!
    Én is készítettem egy oldalt, próbáltam "jól" felhasználni a készleted!:-)
    http://www.littledreamerdesigns.com/gallery/showphoto.php?photo=30513
    Köszönöm!

    ReplyDelete