Monday, May 17, 2010

Technikaváltás

Az egyik tegnapi bejegyzésemben már volt szó a SB.hu-n futó mostani kihívásról. Nem tudtam megállni, hogy én ne készítsek oldalt, úgyhogy az egyik nagy kedvencemmel egész nap szemeztem és most este szépen lifteltem a magam módján. :)
A választottam Dorka, 'Amikor én még kislány voltam' hagyományos oldalára esett. Imádom a kompozíciót és a sok tépkedést. A fotótól pedig elolvadok. :)

Íme az én babám:

:::details:::

Itt pedig a csodaszép oldal amit lifteltem.

Dorka: Amikor én még kislány voltam
Egy kicsi hasonlóság azért remélem felfedezhető. :)

További szép estét. Legközelebb már megint tanonc hírrel szeretnék jelentkezni. :)

3 comments:

  1. Tökéletes, gyönyörű.... nagyon tetszik a fiús változata, Andor baba csodálatos:)

    ReplyDelete
  2. Nagyon klassz lett. Andor valóban kis komoly arcocskát vág. Nagyon cuki. :)

    ReplyDelete
  3. Nekem is nagyon tetszik! Annyira gyönyörű a kisfiad! Köszönöm szépen, hogy az én oldalam inspirált.

    ReplyDelete