Sunday, January 16, 2011

Daily photograph

Sziasztok!

Elkezdtem! Nem direkt, hanem csak úgy jött... és tetszik, legalábbis nekem. :) 
Oly sokan belevágtatok a napi kedves fotók közzétételébe, ami nekem nagyon tetszik és inspirál, hogy kedvet kaptam hozzá. Bár én nem akartam, nem is szándékozom erőltetetten mindenképpen csinálni. Ha van mutatni valóm, akkor mutatom, ha aznap épp semmi különös, akkor nem lesz semmi. Itt a blogon nem akartam, oly kevesen járnak erre...biztos meg van az oka... még a nyerteseim se veszik észre, hogy nyertek. :((( A Facebook-on pedig úgy érzem sokkal rugalmasabban lehet egymás dolgait, mondandóit nyomon követni, szinte azonnal kapok visszajelzést, ami bevallom nagyon jól esik.
Tehát. Kisebb nagyobb dolgaimról, családról, mindennapokról a Facebook-on mutatok naponta ízelítőt.  Ha van kedved, kukkants be hozzám!

2 comments:

  1. Furcsa amit a nyertesekről írsz. :(

    Üdv a csapatban. :) Legalább többször hallunk hírt rólad.

    ReplyDelete
  2. Nekem is furcsa, hogy a 3-ból csak egy jelentkezett. Mindenesetre elgondolkodtat a dolog...

    ReplyDelete