Tuesday, January 11, 2011

Dear Diary | Everydays

Sziasztok, jó reggelt!

A címben már le is lőttem a poént. :) Az új készletem a naplóírásról szól, egész pontosan a mindennapokról. Legalábbis ennek fényében született, de szerintem lehet bármi másra is használni.
Most én is készítettem belőle oldalt és nekem nagyon tetszik a végeredmény. Annak ellenére, hogy virágos készlet szerintem ez egy fiús oldal lett. Szívemnek pedig nagyon kedves. :)


A komment:
Négy évvel ezelőtt még nem gondoltam volna, hogy ilyen rövid idő alatt ennyi minden történik velünk. A mostani nehéz időkben olykor megállok elgondolkodni, mi lesz velünk, hogyan tovább. Egy dolog biztos csak. Ma már a világ legtermészetesebb dolga számomra az, hogy itt vagytok nekünk. Tudom, hogy volt értelme a jelen múltamnak és lesz értelme a jövőmnek.
 Értetek élek, élünk Apával!

Íme a készletem amiből készült: 


A képre kattitnva a boltomba juttok és megnézhettek további szebbnél szebb alkotást, amelyek a ct lányok keze munkáját dícséri. A készlet pár napig 20 % kedvezménnyel kapható.

Mutatok még egy maszkcsomagot is, amolyan kiegészítés a készlethez, annyira belelendültem. :) És ha esetleg valakinek csak az tetszik, külön is kapható szintén 20 % kedvezménnyel. Remekül fel lehet használni scrapbook oldalakhoz de akár képeslapot is készíthetsz belőle.

A fotót retusáltam, manipuláltam. Ahh, ha látnátok az eredetit, azt hiszem kacagnátok nagyokat. Majd maszkoltam, végül a maszk széleit színeztem, végül ráírtam a lényeget. A font amit használtam: Jellyka, Saint-Andrews's Queen.



A készlethez pedig múlt héten ugye kapcsoltam egy kis találós kérdést. Konkrétan sajnos senki sem találta el, de volt kettő nagyon közeli, legalábbis jelentésében én úgy érzem eltalálták a NYERTESEK! :))

Kreatívhit
és
Monali

A random nyertes pedig nem más mint:

Rubin


Gratulálok! Remélem örültök a nyereménynek, ami nem más mint maga a Dear Diary készlet.
Kérlek benneteket küldjetek egy mailt a morjike(kukac)gmail(pont)com-ra, hogy átadhassam a nyereményhez járó kuponokat.
Szép napot mindenkinek!

6 comments:

  1. Nagyon tetszik az új készleted. Gratulálok hozzá. Ez a kép a fiúkról pedig nagyon aranyos, olyan cukik. Az oldaladba is teljesen beleszerettem már kérdezni is akartam, hogy milyen betűtípust használtál :)
    És köszönöm a blogomon hagyott kedves szavaidat. Még egy kicsit talán várat magára az a visszatérés.

    ReplyDelete
  2. Ah, gyönyörű a készleted Ági! Előbb jártam a boltban, láttam a CT-s lányok munkáit! Elájulós! :)
    És annyira jó látni Tőled oldalt, megint, ez valami fantasztikusan szép lett! :D A fiúk édesek! :)
    Gratulálok a nyerteseknek, nagyon irígy vagyok most (is) rájuk!! :)

    ReplyDelete
  3. Nagyon tetszik az új készleted Ági! Gratulálok a nyerteseknek!!!

    ReplyDelete
  4. Csúcs a készlet, a maszkok, az oldal! Gratula a nyerteseknek!

    ReplyDelete
  5. Pazarok a maszkok!!! Gyönyör készletet álmodtál megint Ági! Gratula a nyerteseknek (inspriál, hogy alig csuszakodtam le a dobogóról)

    ReplyDelete
  6. Csúcs a készlet, a maszkok, imádom, szerelem első látásra!!!!!!!!! :) És az oldalad is nagyon-nagyon jó!

    ReplyDelete