Wednesday, June 29, 2011

Nyertes!!! :)

Szép jó estét mindenkinek!

No kérem, gyerekek alszanak... végre, leültem a gép elé, rápillantottam a blogra és mit látok??? 

IGEN, meg van a nyertes!!!! 
Már kezdtem aggódni, hogy senki nem viszi el a készletet, de igen és nagyon örülök neki.

MAJA! Nem tudom az e-mail címedet. Légyszives írj nekem a morjike kukac gmail pont com címre, hogy küldhessem a nyereményedet.

***
Ma este egy másik kellemes meglepetés is ért. Nevezetesen kerek százzá nőtt a bloggeren látható blogolvasóim száma. :) Nagyon örülök neki, Nektek. Igazán jól esik, hogy már ilyen sokan nyomon követitek apró ténykedéseimet. 
Megtekintettem ki is a századik, hogy kitalálhassam mivel lepjem meg. :)
JUDWIL, eme remek alkalomból ha szeretnéd készítek neked egy szappannyomdát ajándékba. A részletekért, hogy milyen legyen, stb, írj nekem légyszíves a fent említett e-mail címre.

Mindenkinek nagyon szép estét kívánok!
Holnap ismét jelentkezem.

1 comment:

  1. Nahát, most látom, hogy ráhibáztam. De jó! Szinte sose nyerek semmit! Küldtem a címemet, és előre is köszönöm!

    ReplyDelete