Saturday, July 16, 2011

Hagyj nyomot!

Sziasztok!

Tudjátok, minden pénteken újabb kihívások, freebiek várnak rátok a Scrapbook pont hu-n. Ezen a héten én hoztam Nektek egy inspirációs kihívást. Témáját tekintve nagyon könnyed és mókás. Már az eddig beérkezett alkotások és a kreatív csapat ötletadó oldalai is mutatják, hogy mennyi lehetőség rejlik benne. De hogy ne csigázzalak benneteket tovább elárulom mi a feladat és hogy jött az ötlet.
A feladat olyan scrapbook oldal készítése, amelyen emberi lenyomat található. :) A részletekről itt tájékozódhatsz bővebben.
Pár hete, amikor a Cuddly Baby készleten dolgoztunk Szabival, a gyerekeknek egyik délelőtt festeni támadt kedvük. Lett is a dologból hatalmas mókázás, minden festékes volt körülöttünk, gyerek, padló, néha a papír is... Na, ha már a gyerek is festékes, gondoltam itt az ideje megvalósítani, oly régóta dédelgetett álmomat, hogy a gyerekek keze-lába nyomát megörökítsem. Zoknit le, lábakat festékes tálba bele, és mehet a papírra. Mondanom sem kell, nem kellett ezért könyörögjek. Az volt a baj, amikor lefújtam a bulit és hoztam a nagy tál meleg vizet mosakodáshoz. :)

Az eredmény pedig alább látható. Készítettem egy ingyenes ecsetkészletet Zsombi lenyomataiból a Scrapbook.hu regisztrált tagjainak és egy másikat, Andor keze-lába nyomairól a DHD-nak. Ez utóbbi ezen a hétvégén ingyenes lesz, később minimális áron megvásárolható.





Visszatérve a kihíváshoz. Remélem kedvet kaptatok ti is. Várok mindenkit szeretettel!
Végül had mutassam meg az én általam készített inspirációs oldalt.

:::credits:::

Szép hétvégét mindenkinek!

1 comment: